utorok 18. septembra 2018

Uhádni moj vek joj archív

Sledujte svoje obľúbené seriály TV JOJ , WAU, Plus a vychutnajte si aj momenty zo zákulisia, ktoré v TV neuvidíte. UHÁDNI MÔJ VEK - LETNÝ ŠPECIÁL 54:. V šou Uhádni môj vek súťažia dvojice, ktoré majú za úlohu uhádnuť vek cudzích ľudí. Na ceste za správnou odpoveďou dostávajú rôzne nápovedy. Dvaja súťažiaci, šiesti neznámi a 10-tisíc eur za jedinú úlohu - stačí presne uhádnuť ich vek.


Zábavno-súťažná šou , v . Celé epizódy vašej obľúbenej relácie alebo seriálu, exkluzívne videá zo zákulisia , rozhovory a oveľa viac z televízie JOJ na jednom mieste. Stalo sa vám, že ste boli prekvapení po tom, čo vám niekto prezradil svoj skutočný vek ? Takýchto prekvapení zažijete v novej šou TV JOJ veľa. Súčasťou zmien je aj možnosť súťažiacich pokračovať . Pozývame Vás na tohtoročný letný casting do súťažno-zábavnej relácie - Uhádni Môj Vek. CASTING sa uskutoční vo štvrtok t. Naša verzia šou Uhádni môj vek je lepšia ako francúzsky originál. Novinka televízie JOJ Uhádni môj vek mala výborný štart.


Televízia JOJ spúšťa novú zábavnú šou Uhádni môj vek. Komerčná dvojka sa stala lídrom v prime time. Hlboko za sebou nechala všetky konkurenčné . Nevideli sme sa na mojej rozluacute;čke so slobodou? O humorné situácie sa postarajú herci zo.


Marika Jančichová (Zuzana Norisová) s . Oproti minulému týždňu si už čísla neudržala šou Uhádni môj vek , ktorá z archívu vytiahla ďalší špeciál, teraz s ním prekročila len ratingy s . V šou Hádej můj věk soutěží dvojice, které mají za úkol uhodnout věk cizích lidí. Na cestě za správnou odpovědí dostávají různé. Objavili sa v seriáloch o policajtoch aj v relácii Uhádni môj vek. Doteraz som hral len v dvoch seriáloch, oba súvisia s policajnou tematikou - Policajné prípady na Markíze a Policajti v akcii na TV JOJ. Na obrazovky televízie JOJ sa vracia obľúbená zábavná relácia Inkognito, v ktorej sa.


Tv JOJ : Uhádni môj vek - otvorený casting Tv JOJ : . CHART SHOW Kali - Nejsi . Zomrela Martinka z Turca (NOVINY TV JOJ ) 02:04. Chcete si pridať alebo ubrať z veku ? Návod : Ako sťahovať z archívu tv joj a huste. A navštívili priestory televízie JOJ na bratislavskej Kolibe. Zblízka sme si pozreli, kde sa natáčajú relácie ako Uhádni môj vek , Všetko, čo mám rá či Moja. Živé vysielanie televízie JOJ v tej najlepšej kvalite. Download Video Karolínka Kreslí UhÁdni MÔj Vek MpFLV Full HD Gratis.


Download MPMaxova žltá Ponorka UhÁdni MÔj Vek Song Music. Dva soutěžící, šest neznámých a tisíc eur za jediný úkol - stačí přesně uhodnout jejich věk. TV archív markíza vám ponúka stále nové videá.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky