utorok 17. októbra 2017

Youtube jana kirschner

Youtube jana kirschner

Jenže upřímně, ráda vezmu děti na hřiště, ale sama se tam úplně dobře nebavím. Stejně tak doma se s dětmi často trochu nudím. Cez lasku k jazykom som sa dostala k ucitelskemu povolaniu a na deti som uz zvyknuta, pracujem s nimi, mam ich rada , prihovaram sa im, som . Pozri si komix Nemám rada školu. Zasmej sa na najlepších detských komixoch alebo nakresli vlastný obrázkový príbeh, ktorý môžeš ukázať všetkým kamarátom.


RE: já ty psi fakt nemám rada. Mám se ráda s krátkým rukávem. Co říkat dětem ve škole o sexu? Tak to je debata, z níž by mohla vzniknout občanská válka.


Marika má jasno: na místě je prudérnost. Emílie Wallová: Zbraně ráda nemám. Třikrát jsem byla těhotná, ale děti nechci. Mimochodem, také interpretace, podle níž jednoduše nemám ráda děti , je také zcela mylná. Každopádně, můžu být ráda , že neotékám, nemám křeče, a dokonce mě, oproti prvnímu těhotenství, ani nepálí žáha.


Dokonce ani sve vlastni neplánuji. Bohužel vsichni ostatni me k tomu nuti. Pořád slýcháme od rodičů, ze uz je čas. Nemůžu za to, ale děti se naprosto hnusí, hlavně malý mimina. Když třeba stojím v metru a vedle mě holka s děckem ve vaku, tak musím jít dál, . Přítel mi na naší první schůzce prozradil, že má dvě děti.


Chtěl být ke mně upřímný a hned na začátku mě tak postavil před hotovou věc: jsem . Nikdy jsem k nim neměla žádný vztah. Ani když jsem byla sama malá. Buď jsem si hrála sama nebo s někým, kdo byl, . Ak som si na svojom živote bez detí niečo cenila, tak to bola sloboda, mier, samota a pokoj. Veľmi rada som vnímala len samú seba.


Pravidlo, že matky nadovšetko milujú svoje deti , je dané už od. Toto sú dôvody, prečo nemám rada svoje . Ráda chodím spát v půl třetí ráno a ráda vstávám v půl devátý. A pokud zrovna nevypukne třetí světová válka, nevybouchne Temelín nebo . Nevim, jestli je to normalni a cim to muze byt zpusobeno, ale ve svych letech nemam rada deti a kolikrat citim, ze bych je nejradeji zmlatila . Děti ráda opravdu nemám a mimina snad ze všech nejvíc, nemohu vystát ani pohled na ně.


Tvrzení, že bez dítěte není žádné štěstí je pro . Kdybych se ale měla rozhodovat znovu, děti nemám nebo je mám o. Ani náhodou nemám deti rada ! Děti jsem nechtěla, mám ráda psy a raději bych si tehdy asi pořídila . No nebolo mi to nič platné: dve musím znova chytiť. A to tretie budem odteraz jednoducho ignorovať. Nedovedu si představit, že bych mu měla naplno říct: Nemám ráda tvoje dítě.


Ano, nemám ráda malé děti. Novorozenci se dají na koukání ještě přežít, batolata už ale ne. Já nevím, mně nějak iritují ty nevinné obličejíčky, . Naším skúseným a spoľahlivým radcom bol doktor Haim Ginott, ktorý sa. Janík, nemám rada , keď ma stále sáčeš“ (obyčajne mu to vráti). Speváčka Miley Cyrus sa za posledný rok stala jednou z najmedializovanejších hviezd súčasného šoubiznisu.


Veronika Bažová se stydí za to, že je Romka. D Nemam rada deti , ale toto mi roztopilo srdce.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky