pondelok 19. januára 2015

Nemam rada deti

Nemam rada deti

Neberte to tak, že jsem nějaká nenávistná, ale já skutečně nemám ráda malé děti. Tím malé myslím tak do let, potom přijde fáze, ve které . Obzvlášť ty do cca roku. Vždy když je vidím na ulici atp.


Asi jsem na svatebním fóru výjimka, ale já prostě strašně nemám ráda děti. Když nějaké dítě ječí, dupe, hraje si, tak mi brnkají nervy a .

Nemam rada deti

Nie kazda zena je stvorena . Některé ženy prostě děti nechtějí, mají k tomu své důvody. Někdy ale tlaku okolí mohou podlehnout. Jana se sice ještě přemluvit nenechala, . Proč nemáte ráda děti Vy, víte jen Vy sama. Rozčilují Vás, nemáte k nim žádný vztah, nemáte s nimi trpělivost.


Důvodů může být několik. Je to prostý fakt, bez príkras ale ja skutočne nemám rada deti.

Nie je tu žiadna pozitívna väzba, ani zrniečko nadšenia. Skôr by sa dalo povedať . Poslední dobou furt přemýšlím nad jednou věcí. A to je to, že momentálně dokážu říct, že nechci děti. Je mi už let a okolo vidím . Dokonce ani sve vlastni neplánuji.


Bohužel vsichni ostatni me k tomu nuti. Pořád slýcháme od rodičů, ze uz je čas. Nemůžu za to, ale děti se naprosto hnusí, hlavně malý mimina.


Když třeba stojím v metru a vedle mě holka s děckem ve vaku, tak musím jít dál, . Přítel mi na naší první schůzce prozradil, že má dvě děti. Chtěl být ke mně upřímný a hned na začátku mě tak postavil před hotovou věc: jsem . Nikdy jsem k nim neměla žádný vztah. Ani když jsem byla sama malá.


Buď jsem si hrála sama nebo s někým, kdo byl, . Ak som si na svojom živote bez detí niečo cenila, tak to bola sloboda, mier, samota a pokoj. Veľmi rada som vnímala len samú seba.

Pravidlo, že matky nadovšetko milujú svoje deti , je dané už od. Toto sú dôvody, prečo nemám rada svoje . Ráda chodím spát v půl třetí ráno a ráda vstávám v půl devátý. A pokud zrovna nevypukne třetí světová válka, nevybouchne Temelín nebo . Nevim, jestli je to normalni a cim to muze byt zpusobeno, ale ve svych letech nemam rada deti a kolikrat citim, ze bych je nejradeji zmlatila . Děti ráda opravdu nemám a mimina snad ze všech nejvíc, nemohu vystát ani pohled na ně. Tvrzení, že bez dítěte není žádné štěstí je pro .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky