piatok 27. februára 2015

Pri akej teplote dat dietatu cipok

Kedy podávame lieky dieťaťu s horúčkou? Aké lieky sú pre dieťa vhodné. Pri mierne zvýšenej teplote do °C nepodávame lieky na znižovanie teploty. Pri liečbe horúčky musíme dávať pozor na kombináciu antipyretík.


Ak však popri horúčke vracia, podáme mu čípok. Prečo sa teploty netreba báť, ako podávať lieky a kedy začať s ochladzovaním? Najpresnejší údaj o teplote tela dostanete pri meraní v konečníku. Určite nestačí dať dieťaťu „chlipnúť“ z čaju a ak tekutiny odmieta, nechať ho tak.


Cenné rady detskej lekárky o zvýšenej teplote i vysokej horúčke u detí, o tom ako. Pri teplote nad stupňov Celzia podávame lieky od teploty. Prvou možnosťou je aplikácia zábalov, môžeme ich dávať na hrudník alebo . Preto je dôležité chorému dieťaťu merať telesnú teplotu teplomerom a nespoliehať sa len na odhad.


Ak má teplotu dieťa, ktoré vracia, siahnime po čípku. Používa sa aj pri iných ťažkostiach ako horúčka. Včera mala 3a doktor mi vravel dať už pri takejto teplote , keďže je asi.


Kym sme mohli dat dalsi cipok teplota dosiahla 4stupna dali. Zvýšená teplota organizmu má za úlohu mobilizovať imunitný systém, biele. Katarína: Bola som s mojou 5-mesačnou dcérkou na očkovaní (druhé preočkovanie plus proti rotavírusom).


Prvý krát sme nemali žiaden problém, len teraz na . Počula som, že ak má dieťa studené nohy a ruky, nie je vhodné podávať čípok do konečníka na zníženie teploty. JA DAVAM NUROFEN CIPOK ,TAKY ISTY AKO JE SIRUP LEN JE . Pri meraní v konečníku je teplota asi o pol stupňa vyššia, ako v podpazuší a tieto hodnoty teda treba. Navyše nevhodné sprchovanie by mohlo dieťaťu ublížiť. Naša lekárka ich neodporúča, vraj je to zbytočné, máme len dat Nurofen sirup. Keď teplota vystúpi nad 3stupňa Celzia, zvykneme nasadiť lieky na znižovanie horúčky.


Na zábal dať tenkú suchú prikrývku. Keď dieťaťu nabehne husia koža alebo má zimnicu, prestaňte s. Pri zvýšenej teplote a horúčke je dôležité, aby dieťa pilo vlažné nápoje. Rectodelt mu teplotu znížil, ale chvíľku po tom, ako som mu ho dala, som si všimla,.


Odporučila mi k očkovaniu hexa vakcínou dať očkovať aj proti. Antipyretikum musí dávať omrvinky a pri teplote ° C, ak ide o nočný spánok.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky