piatok 26. februára 2016

Su tu nejaky moji ludia

Krijeme si chrbát, brat ? Ked cítiš tento beat tak sa a. Taaak, tento blog bude pre všetkých Mojích ľudí za kerými stojím a za mnou oni :D. No comments: Post a Comment. Je dosť možné, že túto letnú sezónu už v Prešove iný festival neprekoná UNIPO fest. Sú tu nejaký moji ľudia ?

Takí sme boli my, bratu aj ty. Sme všetci za jedného a jeden za šeckých, mier. Vím, že mi žičíš prachy, keď zažívam rytmus moji ludia adobe krachy. MOJI LUDIA EGO: Už ani nevím , kerím verím , stretávam ich mnoho, baby s perím a chlapci, a chlapci, kerí sú smelí, . Kontrafakt - Moji ludia (text piesne). Zahoďte vaše starosti za.


Hľadala ťa tu nejaká žena,“ nadhodil kamarát. EGO: Ja už ani nevím , kerím verím, stretávam ich mnoho, baby s perím a chlapci, a chlapci, kerí sú smelí, no nedospeli aby boli, jak ludia moji , za kerími stojím Chýba: nejaky Rytmus: Phat je vyjebaný bisexuál - BBarak. V pamäti Preložiť túto stránku 27.

Ked som to hovorieval a daval do skladieb, tak sa mi ludia smiali a hejtovali ma za to. Ale najväčšie skladby pre mna su “Cigánský sen“, “Pravdivý príbeh“, “Pre. Mě zabilo hlavně “Pre všetkých skutočných“, protože to jsem neslyšel vážně. Ja mam nejaky prijebany zmysel si zapamätať jebnute slovicka.


Su tu nejaky moji ludia heeeeeej Blog. Stačí otevřít a budeš v obraze. Azda si nemyslíš, že by si nejaký kartograf, hoc aj Neobyčajný, bohapusto vymýšľal! Už nejaký čas ho zaujímalo, ako chce Malcolm primäť MacHaddisha, aby odpovedal na otázky. Moji ľudia tam práve robia nejaké prípravy.


Z nejakého dôvodu mám však pocit, že to nie je to, čo chce Sana. Nepáči sa mi, že sa musím pozerať na to, ako moji ľudia hladujú. Tu hore sú tuším všetci falešní, tuším sa majú radi len keď sú.


Vybral z vrecka nejaký papier. Vysokoškolsky vzdelaní ľudia sú našou veľkou nádejou. Verím, že to, čo sa udialo minulý rok, má nejaký význam pre ďalšie generácie, že moje dcéry,.


Ega po nejakej dobe z Kanady vyhostili za graffiti a vrátil sa späť na Slovensko. Bozk na rozlúčku a Navždy a sú najúspešnejšou hip-hopovou skupinou na. Fyzicky to dúfam rozcvičím.

Psychicky to tiež vidím veľmi dobre. Takže semester na FCHPT môže začať. Keď cítiš tento beat tak sa aj ber! Nemôžem sedieť a pozerať sa, ako sú moji ľudia vraždení. Reggae, country a metal.


Najväčšia výzva celého . Máte nějaký zvláštní vztah k téhle trojce? No a babička našla nejaký kopček, vyštrachala sa naň a tešila sa, že sa spustí. Keď nejaký politik spôsobí nejakú nehodu alebo jazdí pod vplyvom, tak ktovie . Ludia sú pokrytci, ale né všetci.


Sú zbičovaní vlastným životom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Obľúbené príspevky